Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Öppet hus

Hade sovmorgon till kvart i tio i morse. Mycket skönt. När vi kom till skolan så förberedde vi allt så det var klart till kvällen. Vi fixade memory, någon tidslinje, planscher och lite mer. När vi var klara med det så fick vi gå för dagen. Väldigt kort och härlig dag. Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle hitta på så jag gick ner till restaurangen och hjälpte Malin. Fick skriva massa skyltar åt henne då hon tyckte jag skrev bättre än henne. När vi pysslat ett tag blev vi hungriga så vi gick till kingen och käkade mat. Sedan gick jag till farmor och klippte mig!
Så grymt skönt det är nu. Men det blir ju så kort tycker jag! Fast bättre det, att kunna borsta håret och det växer ju mycket snabbare nu. Så en skön förändring med håret.

Många timmar innan jag skulle till skolan igen så jag stannade kvar hos farmor. Vi spelade kort som man alltid gör när man är där. Fikar gör man också. Lite senare kom även farfar över och spelade kort med oss.
När klockan blev fem traskade jag till skolan igen. Totalt värdelöst för oss att ha öppet hus idag tycker jag. Var ju nästan inga alls där vi var. Fick veta senare att niorna hade lektioner medan vi hade våra aktiviteter. Det som var meningen var ju att niorna skulle komma och titta på vad vi gjorde. Smart av den som planerade allt! Men vi hade ju kul ändå.
Gick runt lite innan vi gick till aulan och lyssnade på när dom sjöng. Tyckte det var bättre än vad det brukar vara!

Fick gå hem efter det. Gick upp till faster och fick massage. Det var välbehövligt men verkligen inte skönt idag. Skulle ha gått dit för länge sedan och inte väntat så länge. Men nu är det gjort och känns redan mycket bättre.
Tur att man har en faster som är massör så man kan få massage när man vill! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja verkligen!

2010-10-28 @ 23:41:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback