Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag

Tänkte att jag skulle gå upp i tid för en gångs skull i morse (vilket jag tänker varenda morgon nu för tiden). Men jag lyckades slå av alarmet i sömnen som vanligt och sov lite för länge. Hann ändå som jag alltid gör, men det blir stressigt på slutet.
Känner verkligen hur skoltrött jag är nu och det ska bli grymt skönt med lov! Ska skriva om medeltiden på historian och vi har tre lektioner på oss och jag satt och pratade bort en lektion idag och skrev en mening. Bra jobbat av mig, men jag har verkligen ingen ork till någonting nu för tiden. Spanskaprov på torsdag och måste verkligen plugga till det om det ska gå bra. Ska ha läst ut en bok och skrivit läslogg på den tills på torsdag också. Sedan måste jag läsa ut den där förbaskade engelskaboken. GAH!
Skjut mig, jag orkar inte!
Känns som jag har gjort bort mig för alltid nu också och vill inte gå till skolan mer...

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch jobbigt när man har så mycket, hoppas det går bra iallafall.

2010-10-11 @ 22:46:31
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: liindblaads

hmm jag ska snart gå och lägga mig :P

dd?

2010-10-11 @ 23:31:36
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: michelle

Nu är veckans blogg vinnaren utsedd på bloggen,kika gärna in!:D

2010-10-12 @ 18:38:43
URL: http://michellerunquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback