Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helg i morgon !

Nu är det bara en vecka kvar sedan är det lov. Grymt skönt ska det bli eftersom jag är sjukt skoltrött nu för tiden!
Finns väl egentligen ingenting speciellt att säga om dagen. Kan ju bara säga att jag älskar min klass och dom gör min dag!
Eftersom jag strejkade igår med mopedåkandet så tog jag skjuts med pappa till skolan i morse. Han fick även komma och hämta mig när jag slutade. Verkligen skönt att inte åka moped och frysa hela tiden!

Ska gå ner och byta om till stallkläder nu och ta fram allt jag ska ha med mig. Hoppning står på schemat idag och det ska bli spännande att se vilken jag får rida. Får åka med Louise till stallet eftersom hon rider i min grupp och ändå ska dit. Är bra ibland att man är minst i ridgruppen och att dom flesta har körkort så man kan tigga skjuts ;)

Kommentarer
Postat av: bella

nehe okey, varför?



luuugnt :D

2010-10-21 @ 19:24:12
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: MATILDA

har varit i skolan och tränat . och du då? :D

2010-10-21 @ 21:44:30
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback