Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i Leksand.

Uppstigning klockan sex i morse och jag var faktiskt pigg! Kom iväg hemifrån vid sju. Tim hade skitat ner sig och jag var inte förvånad men fläckarna gick som tur var bort. Var framme i Leksand strax före nio. Anmälde oss och gick banan. Super lätt bana och nästan bara långsidor. Tittade lite innan vi tog ut Tim och jag började rida. Han kändes bra och var på hugget! Felfri i den klassen och jag fick rosett. Första jag sa när jag kom ut från banan var "Ge mig mat, jag är hungrig!" Haha, blir rätt hungrig när man inte äter något före man rider. Men jag får inte i mig en tugga när jag försöker ;p Ställde in han i transporten och gick banan. Samma grundbana som i LDn -.- Hur tråkigt som helst och omhoppningen var två långsidor och ett hinder på mitten. Tråkigaste banan jag någonsin har ridit. Det ska vara mycket svängar när det är omhoppning tycker jag. Tog ut Tim när jag tittat klart på Olivias ritt. Tyvärr så stoppade hon ut sig :/ Han var taggad till den här klassen också, men jag höll på att ramla av på framhoppningen. Tur att jag inte gjorde det för då hade jag blivit skitig. Haha, som om det var det största problemet? Ja, kanske ;) Han kändes bra inne på banan och jag red på och försökte svänga så gott jag kunde. Nöjd med ritten och jag var dubbelnolla. Låg på tredje plats när jag hoppade klart. Sju placerade, jag hade startnummer 12 och det var 27 startande. Gick till Kajsa och tittade på dom andra och höll tummarna för att jag skulle bli placerad! Blev nerpetade till fjärde plats... Till femte plats... Då var det bara att hålla andan och hoppas på det bästa. När jag visste att jag skulle bli placerad så hoppade jag upp igen och jag slutade på en femteplats! Helt underbart att rida ärevarv ;D Fick rosett, placket, vinterridvantar och läppglans som pris! Lastade in honom, fixade iordning allt och stannad kvar en liten stund och tittade.
Kan då säga att jag är mer än nöjd med dagen! :D Kajsa tyckte vi skulle lösa regional licens till pollen nu och att jag får hoppa LB. Det skulle vara hur roligt som helst så vi får väl se hur det blir ;)
Grattis till duktiga tjejerna i laget också som kom på 6e plats. Bra jobbat :D



Allting påminner mig om dig just nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha ja jag vet, grattis gumman :D

2010-05-09 @ 22:35:43
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback