Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppning!

Härligt väder idag! Solen har lyst hela dagen och vi har för det mesta suttit ute, när vi inte haft lektioner. Dagens bästa var när Linnéa skrämde helt fel personer när hon skulle skrämma mig. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge. Fick kramp i magen och knappt någon luft! Den där människan kan lyckas med allt hon ;)
Åkte med mamma och syster och shoppade efter skolan. Åkte först till Falun en sväng, där vi träffade kusin och moster en sväng. Alltid lika trevligt. Skulle leta efter en jacka till mig. Hittade en på only men den kostade 700 kronor. Köpte en tunika och en tröja istället. Fortsatte att leta men hittade bara på jackor som kostade mellan 800-1400 kr. Så jag blev utan jacka... Åkte vidare till Borlänge och kupolen för att köpa mina skor. När jag kom dit var alla vita skor slut, kuuul. Fanns bara svarta men det fick duga lika bra det med. 50% på alla Kenzaskor så dom kostade bara 300 kronor (Y) Köpte en concealer och en pensel för 400 kr. Verkligen inte billigt, tur att mamma betalade allt idag ;) Tack mamma!
Bilder kanske kommer i morgon, nu ska jag krypa ner i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback