Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling!

Var faktiskt pigg när jag gick upp i morse och inte alls nervös. Klädde på mig och packade ut alla saker i transporten. Var klar långt före dom andra så gick och väntade på dom. Såklart hade Tim skitat ner sig -.-' Så typiskt honom! Kom iväg vid åtta ungefär. Var trött så jag somnade på vägen upp :p
Jag och Mikkiz sprang banan på 2 minuter när vi kom fram! Ganska stressigt! Sen var det bara att springa och anmäla sig och lasta ur och börja rida. Det blev stressigt och jag blev irriterad och var inte så snäll kanske (A) Underlaget var stenhårt och jag hoppade fram några gånger bara. Tim sprang mest och gnäggade åt Sally hela tiden. Tror min lilla besis är kär? ;) Han var taggad när jag kom in på banan och ritten vill jag helst glömma. Jag red som en kratta, en påse nötter eller kalla det vad du vill. Mina svängar var typ omhoppningssvängar och jag red inte alls bra. Tyckte det gick snabbt men det känns bara som det för egentligen går det segt. Måste lära mig att galoppera på bättre! Var felfri och fick en rosett iaf. Efter som vi gick banan så snabbt så glömde Mikkiz bort ett hinder och det blev konstigt och hon fick 4 fel. Ingen var speciellt nöjd med den klassen. Men vi laddade om till LCn! Då hann vi gå banan ordentligt! Inte behövde vi stressa heller. Red efter en väg i skogen en bit och tillbaka och gud vad Tim gnäggade! Gick inte så bra när jag skulle hoppa fram! Skulle hoppa fram på grinden som var 50 cm som han hoppat förut! Då var den jätteläskig och han stannar och jag hänger på halsen och dinglar! Hade en himla tur att jag inte ramlade av, haha! Var sist i min klass som tur var så det var förhoppningsvis inte många som såg det x) Den här klassen gick mycket bättre än förra. Red mycket bättre, hade bättre vägar och tempo. Men kunde ha gjort det bättre. Blev förvånad över min poäng jag gick. 47 poäng! Tyckte inte jag var värd så mycket, men det var väl bara att tacka och ta emot! Fick precis lika poäng som Mikkiz. Det är som vanligt när vi tävlar. River samma hinder, får samma poäng, vinner samma klass och vette allt. Hahah! Tyvärr kom vi inte på någon placering utan kom på en 8e plats och 6 placerade. Men det var 19 i vår klass så vi var nöjda ändå! Åkte hem nöjda och glada!
Gick ovanligt snabbt och vi var hemma vid halv tre tror jag. Fixade klart allt i stallet när vi kom hem.  Var vrålhungrig när vi väl kom hem. Åt pastasallad och jag orkade inte ens bry mig om alla äckliga grönsaker som var i. Då är jag hungrig, hahah! Gick och la mig på soffan efter det och somnade! Skönt. Sen gick jag och satte mig här och här sitter jag än. Ni får filmerna och bilderna från idag en annan dag! Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback