Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I falun!

Just nu ligger jag på soffan och ska strax ta och sova. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre så det ska bli skönt att sova. Dagen har varit bra. Skolan rullade på som vanligt. Åkte hem direkt efter skolan. Packade alla saker jag skulle ha med mig hit. Plockade även bort alla mina hästsaker som låg i hallen och la alla mina smutskläder i tvättkorgen. Det blev rätt så överfull. Hihi, stackars pappa! När jag var klar med det så kom mamma och hämtade mig och vi åkte mot falun. Var trött så jag somnade i bilen en snabbis. Fick lite mat när jag kom hit eftersom jag var hungrig då vi fick lax i skolan. Usch! Lekte med Eddie till han skulle sova. Sen har jag suttit och myst med moster i soffan hela kvällen. Hur skönt som helst att slippa göra någonting speciellt. Blir väl att gå upp rätt tidig i morgon och gå på stan. Får se om jag hittar något snyggt att handla;) ska även fixa mina naglar då! Men nu är jag trött så lika bra jag sover. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback