Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i säter!

Gick upp klockan halv sju i morse. Hade verkligen ingen lust att gå upp då och speciellt inte tävla. Tog mig upp tillslut, klädde på mig och gjorde allt klart. Packade in sakerna i bilen och tog mopeden till stallet. Åkte från stallet strax före åtta och det tog bara en kvart att åka till Säter. Anmälde när vi kom fram. Jag skulle starta kvart över nio så vi hade gott om tid på oss. Lastade ur och Tösen var hur lugn som helst. Det var hon även när jag red fram. Helt otroligt för så brukar hon inte vara. Det kändes bra och jag var nervös för att glömma bort programmet. Första gången jag skulle rida LB:0. Men det gick bra och jag kom ihåg programmet. Blev galopp i början när det skulle vara ökad trav och fel galopp sen. Men annars kändes det bra. 52,19 % tror jag. Helt okej. Kom på 10e plats av 17. Kusin Tilde hade kommit och tittat när jag red. Hon ville följa med när vi skulle lasta Tösen och gå med henne. Hon följde med mig när jag skulle köpa något att äta. Hon fick godis så jag låg på plus, haha. Hon fick rida en sväng på Tösen medan Anna gjorde sig klar. Så söt den där ungen är :D
Hon satt med mig och tittade när anna red fram och skulle ge Tösen äpple när hon ridit klart. Såg jättebra ut när Anna red. Hon fick lite mer än 65% och la sig på placering. Klassen skulle sluta halv fyra och klockan var inte ens ett när hon ridit klart. Bytte bil på transporten så jag och pappa kunde åka hem. Han släppte av mig i stallet så jag fick mocka och fixa maten åt Ursulla. Gick ovanligt snabbt idag som tur var. Helt slut och orkade knappt göra någonting. Anna kom på en delad sjunde plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback