Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dåligt väder

Dagen idag har varit hur seg som helst. Har verkligen inte gjort någonting alls! Suttit här och häckat, ätit och sovit. Kul dag verkligen... Regnat hela dagen så man kan ju inte göra något heller. Gick med hunden till grannen där pappa var och gick hem igen. Blev blöt även fast jag hade paraply. Det blåste rätt mycket så det vek sig åt fel håll flera gånger. Helt blöt när jag kom hem. Ska bli lika dåligt väder i morgon och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Nu ska jag iaf gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback