Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött, tröttare, tröttast!

Shit vilken kväll/natt säger jag bara. Fixade Malins hår och sminkade henne. Så snyggt! Sen blev det tacos vid halv två och sen titta på "Sommaren med Göran". Daniel kom efter ett tag och Malin gick hem med honom. Jag tittade klart på filmen och satt vid datorn. Sarah kom vid hem vid tre! Lagomt full, haha! Hon kunde inte ens göra @ på datorn och frågade mig hur man gjorde! Började steka bacon och göra mat klockan tre på natten också.
Kom tillslut i säng vid halv fyra!
Tilde vaknade vid halv sju och ville ligga mellan mig och Sarah. När hon inte fick det började hon grina och skrika som bara den. Sådär höll hon på ett tag men till slut somnade hon! Sarah låg bredvid mig och klagade på att hon hade tuggummi överallt x)
Jag sov till halv elva och då gick jag upp. Busade med Tilde tills vi skulle åka. Blev att äta på Mcdonalds innan vi åkte hem till mig på kalas. Det blev min frukost, haha! Väl hemma så blev det lite fika sen höll jag på att somna i soffan. Sjukt trött! Gick upp och satte mig vid datorn.

Käkade pizza för ett tag sen. Känns som jag ätit väldigt nyttigt idag! Har tittat på en annan del av köping också såklart! Höll på att somna för att jag är så trött. Nu ska jag försöka slita mig från min kära och hoppa in i duschen. Jag måste göra det innan jag ska sova och jag ska sova snart för jag är död!
Puss :*


Snyggaste outfiten idag ;)
Trackback