Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första skoldagen.

Då var första skoldagen avklarad. Redan trött på skolan, bara vänta på sportlovet nu då... Bara sju veckor kvar eller något och då fyller jag ju också år ;) Fast det var rätt kul att vara tillbaka i skolan och träffa alla människor, sen var ju världens bästa lärare Erik tillbaka. Som jag saknat honom! Han gjorde dagen så mycket roligare och alla vänner! Sjukt mycket jag och Jessica har snackat idag. Vi har snackat i mun på varnadra hela tiden, då har man mycket att berätta :p Vi har snackat konstant hela tiden sen vi såg varandra i morse och tills vi slutade och hade alltid något nytt att säga. Nog för att vi har haft samma samtalsämne hela dagen ^^ Skönt att få prata av sig litegrann ;)

Skulle hem och baka kladdkaka till teorin idag när jag slutade skolan. Men då ringer Karin och frågar om jag vill byta ridgrupp till torsdagar istället så det gick jag väl med på. Så jag och Mikkiz ska byta vilket kommer bli super! Då får vi Marie och utvecklas lite mer. Kommer bli så bra ;D
Mikkiz tyckte det också var bra men inte bra att hon blev utan kladdkaka! :p Så jag sa att hon skulle komma till mig och baka vilket hon gjorde :D Blev kladdkaka och muffins. Smaskens! En trevlig kväll :D


Dagens outfit ;)



KLADDKAKA :D



Gröna och rosa muffins :D
Trackback