Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dampdag!

Härligt att träffa Jessica i skolan igen efter några dagar! Vi har haft damp båda två och dampat loss på varandra :) Jag bara "råkade" kasta iväg hennes nycklar när jag fick nog av henne. Då tog en kille i skolan hennes nycklar och gick iväg. Buhu stackarn ;) Fast hon fick tillbaka dom tillslut men jag vet att hon älskar mig vad jag än gör mot henne ;D
Tråkigt när hon skulle iväg och fick ha två lektioner utan henne :( Försökte göra nosaken, men orkade bara en sida sen hämtade jag min bok och läste resten av lektionen. På son skrev jag en mening tror jag. Orkade inget mer och läste igen och lyssnade på musik och var i drömmarnas värld! Det är härligt ibland när man bara låter tankarna åka fritt. Fast man kanske inte ska göra det på lektiornerna när man ska jobba ;p Men det strutade jag i för jag orkade inte jobba!

När jag kom hem så var jag vrålhungrig! Gjorde mannagrynsgröt med kanel och päron! Hur gott var inte det på en skala då? :D Sen skulle jag titta på tv, men det gick inte så bra utan jag somnade. Men skönt var det att sova iaf. Nu sitter jag här och har ont i magen så jag vet inte var jag ska ta vägen! Tror jag vet vad det är, för det börjar kännas på mitt humör ^^ Går upp och ner just nu.  Usch hatar den här perioden, jag vet knappt vad jag tycker eller vill! Men men. Nu ska jag duscha tror jag sen gå och sova. Puss :*


Bara för du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica såklart!

Asså du är väl för go! MINA STACKARS NYCKLAR! hahaha. Det är DU som är bäst erika <3

2010-01-18 @ 22:16:31
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback