Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen fredag

Nu var en hel vecka skola över. Det har gått hur segt som helst och jag har varit supertrött. Men jag kommer ju aldrig i säng i tid ju. Typ lagt mig halv ett varje dag, fy inte bra. Sen är man död på morgonen och orkar inte gå upp och kommer nästan försent! Måste skärpa mig :p Men nu är det ju helg så man får sova iaf!

Slapp dag i skolan. Musik, so och språk sen fick man sluta. Tio i tolv för kabaren var inställd så nästan 2,5 timme tidigare fick man gå hem. Underbart var det. Åkte hem och väntade på att Linnéa skulle ringa. När hon ringt var det bara att åka till stallet. Fick rida när det var ljust ute för en gångs skull! Blev en barbackatur, mysigt. Jag såg ut som en snögubbe när vi ridit genom skogen och man inte kunde komma förbi för att träden var så böjda att dom låg över hela vägen. Vi gick igenom ändå och jag fick all snö på mig och innanför tröjan. Mindre skönt och Linnéa bara skrattade åt mig! Lika rolig tur som vanligt.

Gjorde inte så mycket när jag kom hem, la mig i soffan och det slutade med att jag somnade. Är hur trött som helst nu när skolan har börjat igen. Men snart är det ju lov igen, hih!
I morgon blir det att rida med Olivia! Får se om det blir en eller två hästar som ska ridas, det visar sig.
Nu tänkte jag lägga ut resultatet av min klippning igår ;)


FÖRE!


EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback