Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I bakartagen!

För andra dagen i rad har jag bakat efter skolan. Idag blev det två cheesecake och kolakakor! Nu återstår bara kladdkakan och bullarna. Men dom tar jag och gör en annan dag den här veckan! Sen tror jag att jag har bakat klart allt jag ska göra till mitt kalas. Om jag inte kommer på något mer vill säga! Det visar sig.
Skolan har varit ganska okej. Även fast inte Jessica var i skolan idag! Alla sexor ser ut som myror och invaderar våran skola på onsdagar för att ha språk. Dagens bästa var ju när en liten kille från sexan sa att jag var läskig! haha. Tom sa att han skulle gå fram och krama mig med då sa ungen att jag var läskig och att han inte vågade! För jag är ju verkligen en läskig människa. Kanske går till attack när man minst anar. Vem vet? ;) HAHA!
Har även varit duktig och gjort spanskaläxan för en gångs skull också. I morgon har vi bad på idrotten. Ska antingen ha vattenpolo eller ha motionssim. Jag hoppas på vattenpolo för det verkar ganska kul! Det visar sig vad det blir. Ingen aning om vad jag ska göra nu på kvällen. Blir väl att sitta här, titta os som vanligt. Sen ska jag även duscha eller bada. Får se vad det blir. Är även sugen på att spela lite gitarr och kanske lära mig någon ny låt!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback