Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppträning!

Är lite ledsen i ögat nu när jag lämnat tillbaka bebis! :/ Alla dagar jag har haft honom har varit underbara! Nästa år kommer bli minst lika underbart som det här året. Avslutade allt med hoppträning idag! Min ponny är den bästa någonsin och ställer alltid upp! Hoppade lika bra som vanligt. En meter utan några problem alls! Bara att tagga till laget nu då :D
Tänkte slänga upp några bilder från träningen nu!


Kommentarer
Postat av: AMILIA

SV: Taack va glad jag blir! :) Vilka fina hästar! :)

2010-08-02 @ 04:18:14
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback