Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kväll i Falun!

Följde med mamma upp till Falun för att lämna moster. Alltid lika trevligt att träffa moster :) Fick fika och macka när vi kom fram. Var inte så hungrig men åt ändå och gott vare! Spelade backgammon med Jonas efter vi ätit klart. Inte min dag idag när det gäller spel. Jag förlorade stort med 5-0 :( Var ganska så sur och jag ville spela yatzy istället. Det gick inte heller bra och jag förlorade! Men sista gången vann jag med några poäng och då ville inte jag spela nå mer, haha!  Men vad säger man otur i spel, tur i kärlek? ;) Måste vara så ;D
Klockan var rätt mycket då så vi åkte hem. Fick med mig värsta godispåsen hem också! Åt mycket godis när vi spelade, usch :p Måste fan gå en promenad i morgon och förbränna allt godis jag ätit på dom här dagarna :p Nu ska jag nog snart gå och lägga mig tror jag. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback