Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag hatar tandläkare!

Sovmorgon till tio i morse. Men fick reda på sen att vi hade tydligen lektion ändå. Fast ingen visste om det så det var bara tre som gick, haha :p Klockan tio skulle man vara hos tandläkaren. Jag fick vänta till sist som vanligt då. Idag var tandläkaren inte snäll tyckte jag. Hon bara gnällde och hade sig. Gjorde så jag började blöda och fick äcklig bananlack på tänderna. Smakar så äckligt. Sen skulle jag röntga tänderna och hon som gjorde det var ju kass. Bilderna blev inte bra så hon var tvungen att ta dubbelt så många! Det är ju kul när man sitter med något som gör väldigt ont i munnen och man halvt dregglar, hah! Hade iaf inga hål!
Åkte till Tilde efter skolan idag med! Lika härligt varje gång. Hon kan verkligen få en på bra humör! Man skrattar alltid åt henne, sötungen!
I morgon har vi nationella i matte. Får se hur det går då. Har inte pluggat något alls men förhoppningsvis så går det bra! Man kan alltid hoppas det! På tal om matte så fick jag veta resultatet på en del av matteprovet vi gjorde för några veckor sen. Alla rätt och det trodde jag inte :O Får hoppas det går lika bra på den andra delen också ;)
Nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback