Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag

hej igen då allihopa :) Skola imorgon, vill inte! Har inte pluggat till provet på tisdag heller, usch! Idag har jag jobbat på Hyttan, diskat. Det gick bra :) Åkte till Tösen efter de, stod och borstade henne i 30 min ;O Min arm var död efteråt^^ red på en härlig tur i solen. Åkte hem och satt mig här. Är jättetrött, så ska väl ta och lägga mig och sova nu! Hörs i morgon, puss :*


Ja, men såhär "fin" var man när jag jobbade idag xD


Så snygg efter jag borstat henne :D

Escape with me tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback