Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

090909!

Hallå :) Onsdag idag, snart helg igen, underbart! Skolan har väl varit helt okej, inget speciellt har hänt. Hatar min idrottlärare, hon är helt körd. Hade tydligen bad idag, men hon har inte sagt något. Det är ju smart, hur hade hon tänkt sig att vi skulle veta det då!? Hon tänker med arslet! -.-' Gick på en promenad i stället! Min lunch idag bestod av gurka, solroskärnor och massa mackor! :P Bättre än inget iaf! Ligger fortfarande typ 5 sidor efter i matten så ska väl försöka plugga lite idag. Ingen spanska idag, så slutade 13.50, det var skönt! Måste göra spanskan också, men först ska jag vara så duktig att städa. Tro det eller ej men det är sant! Ligger kläder på hela golvet som måste tvättas annars har jag ingenting att sätta på mig tillslut. Inte kul! Nu ska jag gå och fixa och dona, vi hörs sen! Puss :*

You are my sunshine when the rain is falling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback