Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag hela dagen!

Hej :) Nyss kommit hem från stallet. Gick inte så snabbt där idag, jag var jätteseg och trött. Tösen var på hugget och hon ville bara springa. Blev lite rejs men jag fick knappt stopp på henne :P Skulle ta en lugn och fin galopp på åkern men det gick ju mindre bra. Tillslut gick det väl någolunda lungt :P Kolsvart när jag kom tillbaka till stallet. Fixade klart allt och åkte hem. Pappa gjorde omelett åt mig :) Så nu är jag mätt och håller på att somnar :P Idag ska jag verkligen försöka lägga mig i tid, får se hur det går. Går väl som alla andra gånger! Skulle behöva skriva på svenskan också men tror inte jag orkar det.
Skolan idag då.. Började med någon nutidsorgentering som alla skolor skulle göra idag. Gissade på nästan alla frågor, kunde ingenting ^^ Klart bästa lektionen idag var NO då vi hade vikarie. Vi var hur flummiga som helst och satt och skrattade men Mikkiz var värst. Inte lite vikarien tröttnade på oss (A) Han gnällde på att han fick huvudvärk och då sa jag jobbigt va? :D Hhahah, gjorde ingenting en hel timme men jobbade faktiskt dom sista 5 minuterna. Han var så trött på oss att vi fick sluta tidigare. Gjorde inte oss något iaf :D Blev inte så mycket gjort på SOn heller. Simon och Jessica drygade sig med mig och jag höll på att somna. Fabian och Tom hoppade ut genom fönstret och det är inte så nära till backen heller ;O Helt galna! Mycket skäll fick dom sen, haha! Enda lektionen jag kunde koncentrera mig på var svenskan, skrev faktiskt mycket. Fast har mycket kvar också, men måste skriva lite hemma. I morgon är det onsdag och snart är det helg. Veckorna går sjukt fort nu för tiden och inte långt kvar till lov :D Längtar som bara den! Nu ska jag ta och göra något vettigt så jag kommer i säng någon gång! Ha det bra, puss :*

Nobody said it was easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback