Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Då var det äntligen helg igen då, skönt. Men snart börjar skolan, bara 5 dagar kvar :O Sommarlovet har gått för snabbt! Men det är väl bara att acceptera det är så.. Har precis gjort mig iordning, väntar på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka på stan och käka frukost, mums! Jobba mellan 10-14, sista dagen på sommarlovat, jiho! Har fan jobbat hela lovet utom 3 veckor, så nu är jag trött på de, men fan vad härligt med alla pengar jag kommer få sen :D Då ska det shoppas! Fast jag ska spara det mesta tills jag och Olivia åker till globen i november, DÅ ska det handlas ska jag säga er! :D Efter jobbet så far jag till Jonna, fan vad jag har saknat dig :O Det kommer bli bäst, sover kvar där också. Helgen kommer bli den bästa på länge! Snart kommer väl pappa så ska väl släcka ner nu, får se om jag bloggar nå mer idag, annars hörs vi en annan gång :) Puss så länge :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiih! :D<3

2009-08-15 @ 12:04:50
URL: http://jooonnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback