Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Hej igen :) Skrev inget igår för jag hann tyvärr inte. Skolan igår var verkligen slapp. Sovmorgon till tjugo i tio. Tittade på film när vi kom till skolan då, Twilight! Jag älskar filmen! Jag och Mikkiz gick ut och gick några varv mitt i filmen. Drev med Tom som satt och åt i matsalen när vi andra tittade på film :P Haha, "I know who killed us" xD haha, jag och Mikkiz är bäst! Hade lunch, sen hade vi en lektion, profil. Tycker om min kabarégrupp, så härliga :D Gick hem till mamma och skulle åka moppe till pappa och byta om till stallkläder. Men min mopedjävel ville inte starta först, men envis som jag är så gav jag mig inte förens den startade, tog ca 10 min. Då var jag arg. Kom knappt hem till pappa ens. Typ la av i en korsning och rodellerna. Så jävla trött på min moped nu. Ställde in den i garget hemma hos pappa och där står den nu. Åker inte en meter till på den nu! Ringde efter farmor och hon var så snäll så hon körde mig till stallet! Anna var i stallet när jag kom så det var mockat och klart. Bara att hämta Tösen och rida. Blev en sväng barbacka. Så mysigt! Anna duschade henne när jag kom tillbaka, hjälpte henne lite med det. Putsade tränset åt henne och så. Mamma kom och hämtade mig. Hem, duscha och fixa mig. Gick och åt på en och en halv sen. God mat var det iaf. Tur att Malin kom dit så man kunde gå och prata med henne lite. Gick hem, la mig på min säng, målade naglarna. Borstade tänderna och läste lite. Jag är så jävla trött på allt fjäsk hela tiden. Ni är ju fan helt blåsta allihopa. Bara för man pratar i 5 min, så är allt bra sen!? Då har jag ändrat mig efter att ha tyckt en sak i nästan två år!? Ja, för det så är det ju verkligen. Och jag vill inte ha nå jävla saker, ni kan inte köpa mig! Även om ni tror att man kan köpa en människa, så funkar inte de på mig! Ni är helt blåsta. Kommer inte ändra mig, och speciellt inte nu. Jag blir så arg!

Har jobbat idag iaf, mycket folk var det, men tiden gick så segt! Har nyss ätit, ska vara med Malin ikväll, sova där också så jag slipper skiten! Pappa kommer hem i morgon iaf :D Har aldrig saknat honom så mycket som jag gör nu tror jag! Usch!
Vi hörs, puss :*

You can't break a broken heart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback