Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

.

Nyss ätit lunch :P Ja, lite sent kanske men jag åkte till stallet vid 14 och ingen var hemma mer än jag så jag orkade inte göra någon mat, så det fick bli nu^^ Trevlig ridtur med Linnéa blev det iaf :D Barbacka till soptippen, alltid kul med dig gumman ;* Har inte gjort något idag, mer än suttit här och stallet :P Ska väl snart hoppa in i duschen. Imorgon blir det Storbyn hela dagen, skojsigt! Sen kalas hos världens bästa Mikkiz! :*

Kanske hörs senare ikväll, puss på er :*


Come to me, let me put my arms around you...
Trackback