Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Alla älskar vi regn!

Eller vad säger ni? Regn är väl härligt, speciellt att rida i^^ Blev som sagt att gå upp tidigt och rida, satte mig här vid datorn ett tag, sen skulle jag vara mästerkock och laga mat :D Blev spaghetti och köttbullar, för det är ju så svårt att göra^^ Sen tog jag min moppe och brummade hem till Linnéa och hämtade henne och vi åkte till stallet. Blåste som bara den! Tog in hästarna och tror ni inte det börjar spöregna!? Jo, såklart. Typiskt. Eller ah, mitt fel, jag vill att det skulle regna lite så vi slapp alla mygg och ja, regn fick vi allt! Men det vara bara att ge sig ut och trottsa regnet, men det är jag och LInnéa bäst på :D Blev en härlig, blöt och geggig ridtur (Y) Skjutsade hem henne och åkte och satte mig här igen, gick och åt och duschade, för Malin tyckte jag skulle komma och baka med dom ;) Så jag gjorde väl de! Vi äger på att baka äppelkaka för 150 personer och jag är king på att göra kladdkaka, gjorde den själv :D Ni är mupparnas muppar du och Daniel. Passar lika bra ihop som Helan och Halvan, HAHA! Trevlig kväll var det iaf, (Y) på den :D Nu ska jag sitta här och dega lite till, vi hörs. PUSS :*


ÄR VI INTE SNYGGA SÅ SÄG!? ;)



Take my hand and walk with me

Let me show you what I'm feeling

What's going on inside of me

Don't you know you have changed me?

Don't you know my wishes all came true?

You're my angel, now I want to do it all for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback