Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kaos semester

Herregud vilken semester säger jag bara! Har varit kaos mest hela tiden. Hade grannarna med oss och deras två ungar, en på 9 månader och den andra är 2 år tror jag. Dom hade med sig husvagn som vi skulle bo i. På väg ner till skåne så lyckades vi få punktering TVÅ gånger! Sen har det bara gått utför hela veckan. Syster blev stucken av geting. Linnéa klämde handen i en dörr, fick urinvägsinfektion och tappade en träkloss på foten. Lilla ungen Linnéa kissade på Maria när vi var på legoland så hon fick gå runt med en kissigtröja, hhaha. Har inte sovit många timmar på semestern tack vare dessa jävla ungar som skulle skrika hela tiden så man blev galen. Ville bara strypa dom :)
Har sovit i husvagnen någon natt men där fick man ju inte en blund pga ungarna. Och inte nog med det så var det ett jävla larm som ringde fyra på morgonen för att en viss person inte visste hur man stängde av larmet. Men då frågar man väl???? Nej, tydligen inte. inte vaknade dom av larmet heller men det gjorde jag och dampade sönder när jag inte hittade telefonen och kunde stänga av larmet. Arg som ett bi fyra på morgon gick jag och la mig i bilen och sov istället :)
Sen har vi sovit i förtältet också när vi inte orkade med ungarna nå längre. Sov hur mycket bättre där kan jag säga, men ingenting slog tältet vi sov i på legoland. Där i sov man bra! Inte blev det ju sämre av att det regnade heller. MYS!
En kaossemester helt enkelt. Tur att jag hade min finaste vän Linnéa med mig, annars hade jag nog inte överlevt!



Mer bilder kommer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Låter härligt.... Hahah ;)

2011-07-26 @ 21:13:50
URL: http://rebexs.blogg.se/
Postat av: jobba på det

Du har väldigt lite tålamåd. Det är nåt du måste jobba på. Folk blir rädda. Fler har kommit fram till mig och berättat det. Det är inte ett dugg kul. Men jobba på det, det finns hjälp att få med tålamodsuppbyggandet :)

2011-07-27 @ 22:10:26
Postat av: MALIN OLENIUS

Tänkte skriva mitt namn med stora bokstäver här så ALLA ser vem de är som KOMMENTERAR HÄR! Va är de för pucko som snackar om tålamod? Jag om någon känner Erika väldigt bra och jag tycker att du "jobba på det" är ute på vääääldigt hal is. så ta du och knip igen! Jobba på dina egna problem istället för att göra personanalyser av ett blogginlägg!! DUMMER, med andra ord!

2011-08-01 @ 20:32:24
URL: http://malinolenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback