Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

110 års kalas!

Här sitter jag i underkläder och håller på att svettas ihjäl. Det är så grymt varmt och kvavt i luften. Skulle behöva regna på ordentligt!
Lyckade försova mig igår så jag vaknade kvart över tio och jag börjar tio. Bra jobbat av mig... Var rätt snabb ändå och var på jobbet halv elva så jag kunde börja jobba. När klockan var två åkte jag hem och fixade mig. När jag var klar åkte vi till Ludvika och hämtade syskonen som varit med mamma till stugan. Sedan bar det av till Falun! Morfar fyllde 60 år och hans fru har fyllt 50 så dom hade kalas samtidigt. Smart tycker jag ;) Fick mat där och jordgubbar till efterrätt. Jens var hur jobbig som helst så jag och kusin Kim tröttnade på honom rätt snabbt så vi bestämde oss för att gå till affären. Jag tyckte det var varmt som bara den också. Köpte glass och jag hade mina klackskor på mig så jag fick lov att gå barfota hem då jag fått skavsår. Svalkade mina bröst med glassen och den var rätt smällt när vi kom fram. Tur att det var isglass så jag fick dricka den, hahhaa. Jag är fullt normal, jag vet!

Satt och pratade med Kim hela kvällen och lyssnade på när dom andra satt och sjöng så fint. Jenny var den som tog ton hela tiden :p Följde med dom hem för att sova kvar där. Satt ute på ballkongen och spelade plockepinn med tändstickor och cigg. Jag vann hela tiden för jag är grym ;) Tror vi gick och la oss vid halv fyra. Har haft en fläckt bredvid mig hela natten, underbart skönt! Vaknade vid halv ett idag. Gick upp och åt frukost sedan klädde vi på oss och gick ner till affären. Där var det svalt och skönt. Gick och åt mat men ingen av oss var speciellt hungriga. Tittade på tv när vi kom tillbaka. Lite senare kom pappa och hämtade mig. Malin ville åka och bada i Matsbo med mig när jag kom hem, så det ställde jag mer än gärna upp på. Satt och pratade när vi kom dit och när vi skulle bada så började det åska så vi åkte hem. Satt här ett tag innan jag höll på att dö av värmen och skulle ta ett dopp i poolen tänkte jag. Då hade dom andra redan badat klart och dragit för överdraget så något dopp blev det inte. Men jag ska ner och duscha kallt nu innan jag går och lägger mig!


Min glass (y)
Trackback