Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Moooorr!

Åh dumma blogg... Jag hade skrivit värsta inlägget om vad som hänt dom här två veckorna som jag inte skrivit. Så klart laggar datorn ihop när jag skrivit klart och ska lägga in en bild. Stängde ner allt och hela inlägget var borta! Så irriterande.
Nu orkar jag inte skriva lika utförligt men ska väl försöka skriva lite om vad jag gjort.

För två helger sedan hade jag myskväll med Linnéa på fredagen med hemmagjord pizza och tvtittande. På lördagen hade jag stalltjänst hela dagen och det blev tacomys och melodifestivalentittande med massa tjejor!
På söndagen var det pay'n ride. Red en LA:1 på Tim som inte gick allt för bra. Inga bra framridningsmöjligheter så fick inte igenom så mycket. Därför blev det mest pannkaka inne på banan. Domaren var ändå snäll och gav oss 61 %.

Lovveckan har gått sjukt snabbt och det har hänt en hel del.
Inledde veckan med STUDENTKRYSSNING!
Skulle lätt göra om det igen om jag fick! Dock så hade jag nog alla humör man kan ha under dessa 24 timmar. Humörsvängningar.se
Men största delen av resan var humöret på topp!

Fixade balklänning på onsdagen och tränade Ursulla för Annica på torsdagen.
Hade inte ridit henne seriöst på flera månader och aldrig tränat henne för instruktör innan. Men det gick jättebra och hon var så fin! Red med graman och den var till stor hjälp. Hon är inte så lätt att rida men det gick så mycket bättre när man hade den.
Hade inte ridit med två tyglar på länge men hade i alla fall inte glömt bort hur man skulle göra. Är nog inte sista gången jag tränar dressyr på henne! Nästa gången kanske det blir kandaret på :)

I fredags var det party för hela slanten. Jag bakade hela dagen och gjorde pajer till kvällen. Hade massa fina vänner här på kvällen som firade mig. Vi åt, spelade spel, pratade, skrattade och hade det bra innan vi drog vidare på hotellet som hade disco.
Det började inte så bra där men blev lite bättre till slut men långt ifrån bra.

I lördags fyllde jag år. Var med Hanna till stallet och fixade åt hennes hästar. Åkte till mamma på eftermiddagen och spenderade kvällen där. Bakade bullar och busade med lillkusinen!

Fullt ös med kalas på söndagen men mycket släkt och fina presenter. Har bl.a fått en ipad mini, pengar, presentkort på NK, H&M och skönt under, trisslott (som jag vann 90 kr på), smink, lite godis och massa alkohol av mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback