Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyårslista!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Klart man har gjort det. Stora som små saker!

Har du några nyårslöften?
Inte direkt. Men ska väl försöka göra allt så bra som möjligt det här året!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
Spanien x2

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så tråkig och inte levt livet ordentligt!

Bästa minnet från 2012?
Elittävlingarna med laget, alla äventyr med vännerna, de bra festerna, alla bra stunder med hästarna o.s.v

Bästa köpet?
Oj vad svårt... Det senaste bästa köpet jag gjorde måste varit min vinterridjacka och mina nya ridbyxor! Annars är det väl min nya mobil, fast den har jag ju inte köpt själv!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hästarna, hästarna och hästarna!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina fina vänner, familj, släkt och alla fina hästar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
En blandning av båda skulle jag tro!

Favoritprogram på TV?
Solsidan, gustavsson 3 trappor och så mycket bättre

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
Kärleken.

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Studentkryssning, studenten, balen, hästlivet o.s.v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback