Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag hatar killar.

Ännu en gång har dessa varelser visat att dom förtjänar en fet pungspark allihopa.
Förstår inte vad dom tänker med ibland. Eller det kanske är så att dom inte tänker alls.
Och känslor, har dom ens kört talas om det ordet och förstår innebörden av det? Troligen inte.
Är nog inte så mycket dessa killar vet egentligen.
Åh är så arg så jag kokar.
Och ja jag drar alla killar över samma kam. Men innest inne är dom lika hela bunten.
Idioter.

Kommentarer
Postat av: .

Men Erika då :(
Något jag kan göra?

2013-01-30 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback