Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppla pålle!

Jamen då var det helg snart igen! Det är helt sjukt hur fort tiden går. Hela januari är nästan slut och det står inte på förrän det är nytt år igen, haha ;)
På söndag börjar jag även ta hand om världens bästa Rio!

Hoppade Prinsen nu på kvällen. Var inte så imponerad av Marie när jag såg att vilken jag skulle hoppa. "Du kommer vilja strypa mig" var det första hon sa när jag kom till stallet. Lite av den känslan hade jag men var inget att göra åt saken. Hade dessutom ingen väst med mig för jag inte visste att vi skulle hoppa. Så var inställd på att jag skulle ramla av, haha ;)
Men det gick faktiskt bra att hoppa honom. Jag satt kvar och han jobbade på. Blev markarbete och lite lägre hinder. Svettig var han då efteråt!

I morgon är det chilldag i skolan med bara två lektioner och fem timmars hål däremellan.
Efter skolan blir det lite party! Har inte festat sedan nyår så det ska faktiskt bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback