Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fikadate

Jag är verkligen redan skoltrött och jag har gått två dagar i skolan den här terminen. Skjut mig! Har ingen självdisiplin för fem öre heller och det gör inte saken lättare precis. Önskar jag kunde få lite av Jennys...
Enda positiva med skolan idag var att jag fick tillbaka naturkunskapsprovet vi gjorde innan lovet och jag fick MVG på det :D
Förhoppningsvis ska jag nog kunna få det som slutbetyg om det fortsätter såhär bra ;)

Efter skolan hade jag date med Malin och satan så skönt det var att träffa henne och få prata ut!
Har nog inte skrattat så mycket på länge. Hon är för bra den där Malin. Gör en alltid på bra humör!

Gammal nyårsbild på oss!

Kommentarer
Postat av: .

Vilka snyggingar!

2013-01-08 @ 22:34:55
Postat av: jenny

Nej den är miin :D

2013-01-09 @ 14:34:37
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback