Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helgen

Var i stallet tidigt igår och även idag. Igår var det tänkt att jag skulle följa med Hanna till ridhuset då hon skulle hoppträna för Linda. Dock så var hon sjuk så det blev ingen hoppträning. Men vi åkte till ridhuset och hoppade ändå. Miranda var så fin :) Jag fick agera banpersonal, höja, sänka hinder, flytta bommar och säga vad dom skulle hoppa för hinder. Lite kallt men kul!
 
Idag kom Hanna och hämtade mig innan nio. Är så skönt att fixa allt i stallet på morgonen, även fast det kan vara lite kämpigt att gå upp. Red ut med Hanna och Miranda. Rio skötte sig sjukt bra idag med tanke på att han bara stod på bakbenen i fredags. Trots att Miranda blev rädd och fjantade sig så höll han sig i skinnet och gjorde inget. Vi gick till och med först för att vara lite draghjälp. Han försökte vända en gång när han blev rädd för några som kom gående, men då kom han på sig själv och fortsatte gå på så snällt! Blåste även en hel del idag så med tanke på omständigheterna så skötte han sig exemplariskt idag.
Han får dagens guldstjärna!
 
Har faktiskt varit duktig och städat mitt rum idag. Har dock inte skurat golvet då vi inte hade ajax hemma, så det får bli i morgon. Har plockat ihop lite här nere också. Ser ju ut som en svinstia!
Nu håller jag på att tvättar så jag har några kläder att sätta på mig.
Inser att jag inte kan smita längre från pluggningen, så jag lär väl sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback