Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Slapp söndag

Det där med att plugga körkort hela helgen gick ju inte så vidare. Har inte ens öppnat boken en endaste gång den här helgen. Får plugga lite varje dag fram till skrivningen istället.
Har i alla fall städat mitt rum hela dagen. Dammat överallt, dammsugit och torkat golv. Tog till och med ner gardinerna och tvättade dom. Ska bli så skönt att krypa ner i en ren och nybäddad säng. Kommer sova som en prinsessa i natt!
Får se hur länge rummet håller sig städat och rent den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback