Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gårdagens 18årsparty!

Igår/i natt vad det party som gällde för hela slanten! Jenny hade sin 18 års fest i Västerby. En mycket bra kväll trots att det inte blev som planerat och folk som drog till krogen. Var runt tio pers kvar på slutet och det gick ju det och för vi hade riktigt kul!
Tack Jennypennyjenny för igår/inatt. Nästa helg är det krogen som gäller ;)
 

Lyckades byta skor med Linus. Ganska snyggt med en kille i klackskor ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha dom där bilderna måste han få se sen! men tack igen erika för i fredags, det var verkligen du,linnea och grabbarna som räddade min kväll <3

2012-11-18 @ 14:37:38
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback