Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dags att ta tag i det här igen!

Jag är typ världens sämsta på att uppdatera här på bloggen, men tänkte ge det ännu ett försök till. Vet att jag säger så varje gång och det slutar likadant hela tiden. Det är mest för mig själv som jag ska försöka igen då det är kul att gå tillbaka i bloggen och se allt man gjort och allt man skrivit.
 
Livet rullar på och körkortet är inte långt ifrån nu! Gjorde halkbanan i förrgår och det var skoj att köra bil helt själv utan att ha någon passagerare i bilen! Man kände sig ganska duktig ;)
Så inom mindre än en månad så hoppas jag att jag ska det där förbaskade körkortet! Skulle bli så besviken om jag inte klarade skrivningen och körningen på första försöket.
Så den här helgen ska bestå av körkortsplugg!
 
Det var väl den mest positiva saken just nu och den som är minst positiv är att jag och mn kära Tim har gjort vår sista tävling tillsammans....
Vi avslutade vår karriär med en hopptävling i Gävle som nästan inte hade kunnat gått bättre. Vi hoppade LD för första gången på nästan två år. Ganska lågt men kul då det var stilbedömning.Skrapade ihop 57,5 poäng som räckte till en seger! I andra klassen som var en LC gjorde vi en dubbelnolla men tiden var lite för seg, men det räckte ändå till en 6e plats. Så ett bra avslut fick vi allt även om det gör ont i hjärtat.
Åh bästa bästa ponny <3
 
Bara för att vi inte får tävla längre så ger jag inte upp träningen med honom än. Så i morgon blir det Ullaträning för hela slanten! Det har gått super alla andra gånger så jag tror inte det går annat än bra i morgon heller. Han var i alla fall superfin när jag red honom igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback