Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Saker att göra hela tiden

Usch jag är så trött på allt som har med skolan att göra!
Ska ha läst ut en bok på svenskan tills i morgon så det är väl på tiden att börja läsa nu så jag får sova någon gång. Kan ju ta några timmar att läsa....

Idag ville jag skicka hästen på slakt igen :) Red ut med Karin i början och det gick bra, några bocksprång i galoppen i början men annars skötte han sig bra. Red sedan i paddocken och hann bara sida något varv innan han började stegra.... Ut ur paddocken och till stallet och där kom jag inte ifrån... Arg som ett bi var jag men kunde inte göra något. Tillslut kom Karin ut och hjälpte mig. Lyckades vända honom så vi red på en liten volt och han var böjd som en ostbåge. Det fungerade och jag lyckades ta mig till paddocken igen. Red där fem minuter och då var han snäll. Knäpphäst!


Ungefär såhär charmig var han idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback