Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Riktigt dålig dag

Usch vilken pissig dag det här har varit. Orkar inte skriva allt för jag är för trött just nu!
Men skola till att börja med och gjorde inte ett smack på någon lektion.
Att rida gick urdåligt. Rio stegrade hela ridpasset. Stegrade ut från paddocken en gång men kunde vända tillbaka och fortsätta rida i paddocken. Sen gjorde han samma sak igen, stegrade till stallet. Men den här gången kunde jag inte vända ch gå tillbaka utan han bara stegrade och stegrade. Nästan in i stalldörren. Blev så arg att jag började gråta, hoppade av och gick in igen. Just i det ögonblicket ville jag skicka honom på slakt.

I morgon blir det träning för Annika på kvällen men jag funderar på att rida honom ca 10 minuter innan hemma i paddocken så jag ser om han är lika dum då också. Ska köra slut på honom på träningen i morgon. Han ska vara så trött att han knappt orkar gå, som straff!

Kommentarer
Postat av: Johan

Låter skit ju :/



Men idag gick det bättre :D

2012-03-06 @ 22:37:01
URL: http://johanstalhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback