Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kompiscup i hoppning

Kan inte säga annat än att det gick superbra för mig och skrutten idag! Hoppade bara 90 cm då vi inte hoppat så mycket på sistone och då gick han två vändor innan våran ritt.
Han var lika laddad som alltid inne på banan men lyssnade bra och var pigg och framåt. Allting stämde så bra och vi lyckade få ihop 63 stilpoäng av 70 möjliga. Har lyckats med det en gång förut också ;) 9or rakt igenom så kan inte vara annat är nöjd. Bästa Timpan!

Tittade på när dom släppte fölis och Cedynia i ridhuset. Riktig kaxig liten krabat det där! Han fick gå lös på vägen in till stallet men han gick i stället på upptäcktsfärd till dygnstacken, hälsade på massa människor och hittade på allt han kunde. Så himla söt!

Åkte hem och åt och vilade innan jag åkte till Hälla och tog hand om min stora! Var inte alls sugen på att rida men gjorde det ändå och vi tog några skutt i paddocken när Erika ändå hade hinder framme. Dock blev det bara skutt på sockerbitar men det räcker för oss för tillfället. Galet länge sedan jag hoppade honom. Måste varit i somras :O Ska försöka börja hoppa lite igen nu när banan är fin och man kan rida där! Han har ju ingen teknik och hoppar av 2 meter innan hindret men han tycker det är kul och hoppar allt och det är väl huvudsaken!


Jag och min bästa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback