Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dum häst!

Idag har vi haft temadag i skolan så slapp alla lektioner. Har hört föreläsning efter föreläsning, men tyckte att det var värt att lyssna på. Bästa temadagen på länge.

Gick till stallet efter skolan med Linnéa. Red ut med henne så att Rio inte skulle hitta på så mycket saker och sköta sig. Han brukar göra det när man inte är ensam. Men idag skulle han hålla på och krångla som vanligt. Vet inte vad det är med honom nu för tiden. Han måste ha slagit i huvudet eller något för han är störd just nu.
Finns det någon ridhustid i morgon så åker vi och rider i ridhuset vilket behövs.  Han ska få sig en genomkörare då så han blir trött och sköter sig på tävlingen på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback