Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Blöäääää

Gud vad jag älskar mig själv när jag skjuter upp saker! Just därför är alla p&lbiljetter med lugn camping slut, härligt! Har kunnat köpt en för länge sedan men har tänkt att jaja det finns väl kvar sen också. Men där fick jag. Fast det finns väl alltid folk som säljer sina biljetter så man kan få tag på en eller så kan man ju hoppas att dom säljer några extra och får en. Inte någon som har en biljett att sälja till lilla mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback