Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

<3

Ja, inte så bra uppdatering på senaste tiden. Tycker att det är ganska mycket som händer för tillfället och det är svårt att hinna med allt. Har inte haft tid, ork eller lust att skriva.

Igår programtränade jag på väldens bästa ponny. Hela div 1 laget i dressyr hade programträning och vi red igenom lag 03. Han kändes fin och det enda problemet är dom där förbaskade galoppserpentinerna som han alltid byter i. Red igenom programmet en gång och fick sedan kommentarer av Lena vad som var bra och mindre bra och vad som skulle förbättras. Fick sedan rida igenom programmet igen och då gick det lite bättre. Fick till en riktig wowkänsla i både ökade traven och galoppen. Har aldrig haft den känslan förut!

Jag och Amanda gick ut på utebanan sen och tränade på bara serpentiner med hjälp av Lena. Gjorde två stycken, en i vardera varv. Gissa vad? Jo vi satt båda tvååå! Kanske kan tyckas att det inte är så stor grej men för mig/oss är det det. Han har superlätt för att byta och det kändes så bra att avsluta med att lyckas!
Såå laddad inför andra omgången då jag får rida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback