Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart stallet

Skönt att sova hemma i sin egna säng och jag sov som en stock! Ska snart äta och sedan bege mig mot stallet. Ska rida på Rio och det kan ju bli spännnade känner jag då han stått sedan jag red honom sist. Det vill säga tre dagar. Vet bara hur det var i måndags då jag red, helt hopplös. Hade huvudet mer uppåt än neråt och i galoppen hade han huvudet så högt han kunde, öste på och hoppade över varje vattenpöl (snarare hoppade I varje vattenpöl. Han är inte den smidigaste). Ja, men det kan ju bli en spännande ridtur men jobba det ska han då. Får se hur det ser ut på ridvägarna. Hoppas man kan galoppera någonstans får då ska han få göra det så han får ut sin överskottsenergi!


Exakt såhär såg det ut hela förra ridpasset. Han är så charmig när han är på det humöret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback