Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shopping i huvudstaden

Åkte som sagt till Stockholm igår för att shoppa lite! När vi kom fram checkade vi in på hotellet i Alvik sen åkte vi till våra tremänningar och fick mat där! Gott var det och vi kom tillbaka till hotellet vid ett och då var det bara att lägga sig och sova. Hotellfrukost i morse, mums! Har gått på stan och shoppat hela dagen idag. Köpte två par jeans, en pyjamas, ett par skor, en tjocktröja, två tröjor, en kofta. Tror det var allt. Skönt med lite nya saker att ha på sig!

I morgon blir det kalas för Jens som fyller år på tisdag. Ska till stallet också som varje dag. Karin har haft hand om Rio dom flesta dagarna den här veckan så har inte ridit Rio på några dagar. Ska bli kul att rida honom igen i morgon! Får även sällskap av Abbe och Sarah! Ska mocka åt Simon också som har boxvila stackarn. Alltid är det något med honom. Får hoppas han blir bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback