Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hem ljuva hem, eller?

Jahapp, då var man hemma efter en vecka på Gran Canaria. Känns både bra och dåligt att vara hemma igen. Hade gärnat stannat längre i värmen och bara vara och inte ha några måsten alls. Men skönt att vara hemma med alla kompisar, familjen (åkte bara med mamma från familjen) och hästarna! Från och med i morgon har jag hand om Rio i fyra månader helt själv. Spännande, jobbigt, roligt, läskigt, lärorikt och nyttigt! Jag är övertygad om att det kommer bli dom bästa månaderna på länge med både motgångar och framgångar. Känner mig riktigt laddad till att ta hand om Rio. Ska försöka uppfostra honom lite få se hur det går. Har ju ett tag på mig!

Tillbaka till resan nu då. Har haft det bra och det har varit sol i fyra dagar och molnigt i två. Brände mig rejält första dagen det var sol så det var nog bra för min kropp att det var molningt två dagar efter. När det blev sol igen så brände jag andra sidan och jag såg ut som en kräfta hela jag, Hade så ont så jag knappt kunde gå! I går pressade vi som bara den och då brände jag mig för tredje gången. Känns som att jag kan det här med att sola? Jaja, ser ut som en kokt kräfta på benen och magen. För övrigt är jag brun, hoppas jag! Dock har jag ont i knävecken så det är svårt att gå så jag tror att jag skippar ridningen i morgon.
Ska snart hoppa in i duschen sen dränka mig i aloveragele så det förhoppningsvis blir bättre. Benen kokar så jag lär ju inte frysa på ett tag ;)

Bilder från resan kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback