Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Heldag i stallet

Var trött i morse och hade ingen lust att gå upp när klockan ringde. Mariella hämtade mig tio i sju och då bar det iväg till stallet. Var ganska skönt att ha stalltjänst idag då det var Hanna hoppning också. Behövde bara mocka tre spiltor och två boxar. Dock var jag tvungen att mocka om efter alla ungar som tycker att mocka är att bara ta bort bajset...
Var kvar och tittade på alla som hoppade och tittade även på löshoppning när Simon hoppade. Så duktig han är! Åkte med Hanna till andra stallet och fixade Rio. Longerade honom och han var superduktig. Blev några bocksprång men han var lätt att longera och lyssnade bra.
I morgon blir det en ridtur ute om jag kommer upp utan att ramla av. Lite nervös inför uppsittningen men förhoppningsvis ska det gå bra ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback