Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fin häst!

Provet i hästkunskap idag gick bra och jag svarade i princip på allt. Var någon enstaka sak jag inte svarade på. Får nog minst VG men hoppas såklart på MVG!
Efter skolan åkte jag till Rio. Hade ingen större lust att rida i mörkret men har man häst så måste man. Kom upp i dag med när Helén höll i. Väntade på henne medan hon hoppade upp så vi kunde rida tillsammans. Blev lite krångel med Chessyr i början av turen men sedan gick det bra. Rio travade på snällt och gick så fint, dock var han inte så hela passet. När vi skulle galoppera bockade han och hade huvudet så högt han kunde. Efter det kunde han trava på ganska fint, men ville gärna älga på när Chessy var för långt fram. På slutet av ridpasset var han en dröm! Travade på fint och lyssnade på små hjälper. Jag kunde till och med sitta ner i traven hur lätt som helst en bra bit. Med mer träning så tror jag att det kan bli bra på tävlingsbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback