Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dags att göra ett ryck

Här sitter jag och degar när jag egentligen borde packa och tvätta för fullt. Ska jag komma iväg på onsdag med alla saker jag behöver så lär jag nog sätta igång att packa nu! Även tvätta så jag har lite kläder att ta med mig! Tog fram mitt pass nyss och började skratta när jag såg kortet på mig själv. Slickat hår och buskiga ögonbryn! Hahah tur att kortet inte är taget igår!
Nej nu är det dags att göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback