Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjukling

Känns nästan som att jag har blivit överkörd av något... Har ont i hela kroppen, dock är det mesta träningsvärk men tror inte allt är det. Är förkyld som bara den och kan knappt andas. Nyser jag en gång kan jag inte sluta och det känns som jag halvt ska dö. Dessutom är det galet kallt. Har till och med mössa på mig inne!
Får se om det blir någon skola för min del i morgon. Mår jag såhär så tänker jag inte gå. Väntar bara på att jag ska få ont i halsen också...
Måste bli bättre tills på onsdag iaf så jag kan träna!

Har varit till Borlänge idag igen på en shoppingvända. Aubiose hade rea så vi var dit och tittade men jag hittade inget på rean som vanligt. Blev en saltsten, svansborste och sporremmar. Hittade även en tröja inne på kupolen!

Nej nu ska jag fortsätta titta på Wallander och sen försöka sova. Kan bli en lång natt....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Waaa tack!! Du är bäst!

2012-02-06 @ 17:05:45
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback