Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mycket hästar

Blev inget skrivet igår för jag var helt slut efter att ha varit i stallet hela dagen och ridit tre hästar. Alla hästar skötte sig bra så det var kul att rida! Gick och la mig vid halv nio så fick sova många timmar i natt.

Hoppade Tamlin i morse och hade gick super! Hade inte hoppat på länge och inte ridit honom på ett bra tag så med tanke på det är jag hur nöjd som helst!
Kallt efter skolan och hade ingen lust att rida Rio så jag longerade honom istället! Han är så söt när han bockar och gör sina sparkar när man longerar. Knashäst!
Hoppade Tim nu på kvällen och det var underbart att vara på plats igen! Hoppade som tusan gjorde han också. Tog oss över 1 meter utan några problem. Bästa ponnyn!

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite. Matteprov i morgon och liten svenskaredovisning. Kanske dags att skriva klart den då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback