Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp

Det har varit fullt upp på sistonde så därför har det inte blivit så mycket skrivet. Är så mycket stall och hästar nu för tiden!
Idag har jag hopptränat för Linda Lejon på ponnyn. Han var verkligen övertaggad idag! Han brukar vara taggad och på hugget men inte som han var idag. Galopp på stället och snurrade runt. Men han är ju för söt så man kan inte annat än att skratta åt honom! Gick bra att hoppa även fast han var så laddad.
Hoppade bana på slutet och den låg på 90-1 m och det gick kalas!
Lite sugen på att tävla nu!

Åkte med Karin till hälla och red ut på Rio i det fina vädret och den varma solen. Han var lika fin som alltid nu för tiden! Hoppade av i slutet på ridturen och gick med honom sista biten och tränade lite lydnad med honom. Var inga problem alls! Bästa Rio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback